A BAV Tatabánya Kft. kiváló minőségű termékeket előállító, vevőközpontú, folyamatait folyamatosan fejlesztő társaságként, eredményesen kíván működni úgy, hogy munkatársainak hosszútávon foglalkoztatást biztosítson.
Ennek érdekében minőségpolitikánkat az alábbiakban határozzuk meg:
1. Vevőközpontúság
Tevékenységünk színvonalát vevőink megfogalmazott igényeinek és ki nem mondott elvárásainak megfelelően alakítjuk.
2. Megbízható teljesítés
Arra törekszünk, hogy vállalásaink egyértelműek, pontosan teljesíthetőek és mérhetőek legyenek. A határidőket és az elvárt termékminőséget hibamentesen teljesítjük.
3. Folyamatos fejlesztés
Tervezett és folyamatos fejlesztést valósítunk meg a személyzet, a folyamatok és berendezések területén
4. Vállalati kultúra fenntartása
Hangsúlyt helyezünk a vállalati kultúrán erősítésére, a humán erőforrások kezelésére, a hatékony marketing- és információs rendszer működtetésére.
5. Minőség-központúság
Egyetértés a minőség értelmezésében és megvalósításában a vevővel, szállítóval, dolgozóval, tulajdonossal és a társadalommal.